Як вибрати офісні меблі

Як вибрати офісні меблі

Комфортність робочих умов може істотно впливати на результати роботи. Адже впоратися із завданням можна набагато швидше, якщо ви не відволікаєтеся на холод, незручну меблі, невдалу планування. Крім того, не варто забувати, що офісні меблі - своєрідна візитка, яка чимало розповість відвідувачеві про те, наскільки успішна фірма. Для початку потрібно визначити, який тип приміщення ви будете облаштовувати - популярний сьогодні відкритий офіс для десяти і більше співробітників або кілька окремих кабінетів. У першому випадку вам знадобляться кілька штук типових столів, які можна буде легко з'єднувати між собою, відокремивши особистий простір. Комбінації зі скла, пластику та металевих перегородок - практичне рішення для великого світлого офісу. Також вам знадобляться місткі шафи для папок або журналів, якими будуть користуватися численні співробітники. Можливо, варто придбати полки або тумбочки для індивідуальних робочих матеріалів. Всі меблі повинна бути виконана в єдиному стилі, причому краще віддавати перевагу м'яким пастельним відтінкам, які будуть гармоніювати з корпоративними квітами. Невеликі кабінети можна комплектувати окремими письмовими столами, книжковими шафами або етажерками. Для оформлення кожної кімнати допустимо використовувати свій стиль і колір меблів, хоча бажано, щоб вони все-таки доповнювали один одного. Меблі для щоденного користування не завжди має дверцята - іноді відкриті шафи значно зручніше, оскільки забезпечують більш швидкий огляд і доступ. У той же час для архіву / складу краще купувати закриті шафи, які вбережуть документи або робочі матеріали від пилу, вигоряння, випадкових втрат. Більшість сучасних офісів оснащені комп'ютерами, а значить, вам варто подумати про наявність спеціальних столів, де передбачена ніша для системного блоку, висувна полиця для клавіатури, отвори для проводів і т.д. Грамотним доповненням також стануть якісні стільці на коліщатках. Бажано подбати про наявність додаткових приміщень - кухні, вбиральні, кімнати відпочинку. Як мінімум потрібно встановити шафа для верхнього одягу і змінному взутті, облаштувати кухонний куточок, розрахований на кількох людей, щоб співробітникам не доводилося чекати обіду в черзі.